S pravo hrano do lahkotnejše menstruacije

Dodano : 12.6.2018

Si vedela, da lahko vplivaš na moč toka svoje menstruacije? No, vsaj delno. Veliko je seveda odvisno od tvojih genov, katerih ne moreš spreminjati, na nekatere druge faktorje pa lahko vsekakor deluješ – in to s prehrano. Kako, si preberi v spodnjih 4 nasvetih 🙂

  1. Izogibaj se beli moki, sladkorju in procesirani hrani

Tovrstna hrana namreč potencira simptome PMS in povzroča bolj boleče menstruacije. Izogibanje sladkarijam in ogljikovim hidratom lahko zmanjša občutek napihnjenosti in krče, ki so pogost spremljevalec močnejših menstruacij. Pozabi torej na testenine, bel kruh, krekerje, čips, piškote, torto in druga peciva ter namesto tega pojej kakšno sadje, ki ga posladkaš z medom ali agavo.

  1. Poskusi z mediteransko prehrano

Nekatere ženske so ugotovile, da je ključ do blažje menstruacije mediteranska hrana. Kaj, točno? Sadje, zelenjava (še posebej oranžna in listnata zelena), stročnice, ribe, oljčno olje in polnozrnata žita. Te sestavine imajo nizko vsebnost natrija, nasičenih maščob in procesiranih hidratov, torej elementov, ki zadržujejo vodo v našem telesu in povzročajo napihnjenost. Jajca, mlečni izdelki in meso pa naj bodo, kljub temu, da dišijo po mediteranski kuhinji, na naših krožnikih v času menstruacije bolj redko.

  1. Kalij je tvoj prijatelj

Nizka vsebnost kalija v našem telesu lahko povzroča neredne, močnejše in bolj boleče menstruacije. V dnevih ali še raje tednih pred menstruacijo zato izbiraj hrano z visoko vsebnostjo kalija, ki ti bo mesečno izkušnjo naredila prijetnejšo. Govorimo na primer o bananah, sladkem krompirju, leči, jogurtu, lososu in rozinah.

  1. Ne pozabi na vitaminsko abecedo

Vzdržuj oziroma povečaj vnos tudi drugih pomembnih hranil. Hrana, bogata z esencialnimi maščobnimi kislinami, kalcijem, magnezijem, cinkom ter vitamini B in E, je osnova za menstrualno zdravje. Ravni estrogena boš uravnavala z vitaminom A, stene krvnih žil pa boš še posebej utrdila z vitaminom C in pa železom, ki ga je ključno vnašati tudi zaradi njegovega pomanjkanja, zaradi same izgube krvi med menstruacijo.

 

Povezave:

https://www.bustle.com/articles/159556-7-ways-to-lighten-up-a-heavy-period-make-it-easier-to-deal-with

https://www.checkpregnancy.com/3-methods-make-period-lighter/

https://www.wikihow.com/Make-Your-Period-Lighter

https://www.livestrong.com/article/442415-what-vitamins-do-you-need-while-menstruating/

https://www.quora.com/How-can-I-make-a-period-lighter

http://www.gurl.com/2015/09/26/how-to-make-your-period-lighter/

9 najpogostejših mitov o menstruaciji

Dodano : 17.1.2017
Menstruacija je za marsikakšno dekle ali žensko še vedno tabu tema, nekaj, o čemer se ni ne vljudno ne zaželeno pogovarjati v družbi. Zato ne preseneča, da v povezavi z menstruacijo celo danes, ko svetovni splet ponuja kopico informacij o tej tematiki, še vedno kroži kar nekaj mitov o njej. In kateri so najbolj pogosti? […]

Seks med menstruacijo, da ali ne?

Dodano : 17.1.2017
Seks med menstruacijo je za nekatere ženske in moške absolutni NE, medtem ko drugi ne samo da ga prakticirajo, v njem tudi močno uživajo. Zakaj? Ženske, najbrž vas je kdaj močno povečan libido presenetil ravno v času menstruacije? Gre za posledico hormonskih sprememb, ki nastanejo v telesu, razlog je tudi večja prekrvavljenost maternice in genitalnega […]