S pravo hrano do lahkotnejše menstruacije

Dodano : 12.6.2018

Si vedela, da lahko vplivaš na moč toka svoje menstruacije? No, vsaj delno. Veliko je seveda odvisno od tvojih genov, katerih ne moreš spreminjati, na nekatere druge faktorje pa lahko vsekakor deluješ – in to s prehrano. Kako, si preberi v spodnjih 4 nasvetih 🙂

  1. Izogibaj se beli moki, sladkorju in procesirani hrani

Tovrstna hrana namreč potencira simptome PMS in povzroča bolj boleče menstruacije. Izogibanje sladkarijam in ogljikovim hidratom lahko zmanjša občutek napihnjenosti in krče, ki so pogost spremljevalec močnejših menstruacij. Pozabi torej na testenine, bel kruh, krekerje, čips, piškote, torto in druga peciva ter namesto tega pojej kakšno sadje, ki ga posladkaš z medom ali agavo.

  1. Poskusi z mediteransko prehrano

Nekatere ženske so ugotovile, da je ključ do blažje menstruacije mediteranska hrana. Kaj, točno? Sadje, zelenjava (še posebej oranžna in listnata zelena), stročnice, ribe, oljčno olje in polnozrnata žita. Te sestavine imajo nizko vsebnost natrija, nasičenih maščob in procesiranih hidratov, torej elementov, ki zadržujejo vodo v našem telesu in povzročajo napihnjenost. Jajca, mlečni izdelki in meso pa naj bodo, kljub temu, da dišijo po mediteranski kuhinji, na naših krožnikih v času menstruacije bolj redko.

  1. Kalij je tvoj prijatelj

Nizka vsebnost kalija v našem telesu lahko povzroča neredne, močnejše in bolj boleče menstruacije. V dnevih ali še raje tednih pred menstruacijo zato izbiraj hrano z visoko vsebnostjo kalija, ki ti bo mesečno izkušnjo naredila prijetnejšo. Govorimo na primer o bananah, sladkem krompirju, leči, jogurtu, lososu in rozinah.

  1. Ne pozabi na vitaminsko abecedo

Vzdržuj oziroma povečaj vnos tudi drugih pomembnih hranil. Hrana, bogata z esencialnimi maščobnimi kislinami, kalcijem, magnezijem, cinkom ter vitamini B in E, je osnova za menstrualno zdravje. Ravni estrogena boš uravnavala z vitaminom A, stene krvnih žil pa boš še posebej utrdila z vitaminom C in pa železom, ki ga je ključno vnašati tudi zaradi njegovega pomanjkanja, zaradi same izgube krvi med menstruacijo.

 

Povezave:

https://www.bustle.com/articles/159556-7-ways-to-lighten-up-a-heavy-period-make-it-easier-to-deal-with

https://www.checkpregnancy.com/3-methods-make-period-lighter/

https://www.wikihow.com/Make-Your-Period-Lighter

https://www.livestrong.com/article/442415-what-vitamins-do-you-need-while-menstruating/

https://www.quora.com/How-can-I-make-a-period-lighter

http://www.gurl.com/2015/09/26/how-to-make-your-period-lighter/

Vprašali smo 100 žensk

Dodano : 8.6.2017
Zakaj se ženske odločamo za določeno blagovno znamko vložkov in tamponov? Kakšne so naše nakupovalne navade? Kupujemo sproti ali si delamo zalogo? So naši nakupi premišljeni ali stvar navade? Na spletni strani www.Lunay.si vsem ženskam ponujamo možnost naročanja brezplačnih vzorčkov naravnih vložkov in tamponov iz 100 % bombaža Lunay. 100 naključnih žensk, ki so naročile […]

Kaj se dogaja v ženskem telesu v času menstruacije?

Dodano : 5.7.2016
Menstrualni ciklus bi na kratko opisali: hormoni spodbudijo dozorevanje jajčeca v jajčniku, to pa nato skozi jajcevode potuje v maternico. Če ni oplojeno, se izloči z maternično sluznico. Trajanje menstrualnega ciklusa se lahko razlikuje od ženske do ženske, vendar običajno traja med 23 in 35 dni. Izračunate ga tako, da preštejete število dni od prvega dneva […]