S pravo hrano do lahkotnejše menstruacije

Dodano : 12.6.2018

Si vedela, da lahko vplivaš na moč toka svoje menstruacije? No, vsaj delno. Veliko je seveda odvisno od tvojih genov, katerih ne moreš spreminjati, na nekatere druge faktorje pa lahko vsekakor deluješ – in to s prehrano. Kako, si preberi v spodnjih 4 nasvetih 🙂

  1. Izogibaj se beli moki, sladkorju in procesirani hrani

Tovrstna hrana namreč potencira simptome PMS in povzroča bolj boleče menstruacije. Izogibanje sladkarijam in ogljikovim hidratom lahko zmanjša občutek napihnjenosti in krče, ki so pogost spremljevalec močnejših menstruacij. Pozabi torej na testenine, bel kruh, krekerje, čips, piškote, torto in druga peciva ter namesto tega pojej kakšno sadje, ki ga posladkaš z medom ali agavo.

  1. Poskusi z mediteransko prehrano

Nekatere ženske so ugotovile, da je ključ do blažje menstruacije mediteranska hrana. Kaj, točno? Sadje, zelenjava (še posebej oranžna in listnata zelena), stročnice, ribe, oljčno olje in polnozrnata žita. Te sestavine imajo nizko vsebnost natrija, nasičenih maščob in procesiranih hidratov, torej elementov, ki zadržujejo vodo v našem telesu in povzročajo napihnjenost. Jajca, mlečni izdelki in meso pa naj bodo, kljub temu, da dišijo po mediteranski kuhinji, na naših krožnikih v času menstruacije bolj redko.

  1. Kalij je tvoj prijatelj

Nizka vsebnost kalija v našem telesu lahko povzroča neredne, močnejše in bolj boleče menstruacije. V dnevih ali še raje tednih pred menstruacijo zato izbiraj hrano z visoko vsebnostjo kalija, ki ti bo mesečno izkušnjo naredila prijetnejšo. Govorimo na primer o bananah, sladkem krompirju, leči, jogurtu, lososu in rozinah.

  1. Ne pozabi na vitaminsko abecedo

Vzdržuj oziroma povečaj vnos tudi drugih pomembnih hranil. Hrana, bogata z esencialnimi maščobnimi kislinami, kalcijem, magnezijem, cinkom ter vitamini B in E, je osnova za menstrualno zdravje. Ravni estrogena boš uravnavala z vitaminom A, stene krvnih žil pa boš še posebej utrdila z vitaminom C in pa železom, ki ga je ključno vnašati tudi zaradi njegovega pomanjkanja, zaradi same izgube krvi med menstruacijo.

 

Povezave:

https://www.bustle.com/articles/159556-7-ways-to-lighten-up-a-heavy-period-make-it-easier-to-deal-with

https://www.checkpregnancy.com/3-methods-make-period-lighter/

https://www.wikihow.com/Make-Your-Period-Lighter

https://www.livestrong.com/article/442415-what-vitamins-do-you-need-while-menstruating/

https://www.quora.com/How-can-I-make-a-period-lighter

http://www.gurl.com/2015/09/26/how-to-make-your-period-lighter/

Preveri svoje znanje o intimnem zdravju

Dodano : 7.4.2017
Izcedek iz nožnice oziroma beli tok je nekaj slabega in umazanega. Zdrave nožnice nimajo vonja. Velikost nožnice je sorazmerna z velikostjo ženske … To je le nekaj trditev, ki jih bomo enkrat za vselej razjasnili v naslednjih odstavkih in pogledali, ali držijo ali ne. Vabimo te, da ob branju še sama razmisliš in preveriš, kaj […]

Hipoalergenski. Veste kaj to pomeni?

Dodano : 24.6.2016
V današnjem času je vse več alergij, težko bi našli človeka, ki nima težav ali se mu vsaj v blagi obliki ne pojavlja kakšna alergija. V Evropi naj bi imelo tako kar 35% populacije vsaj občasno simptome alergijskih bolezni. Veliko je alergij na hrano, alergije na dihalih, koži. In kaj sploh je alergija? Alergija pomeni, […]